Friday, October 27, 2006

Raya Ku




Balik Kampung , Lala....eh Apsal Sunyi je nih?silap jalan ke?
tak kisah la








Indah Sungguh Pemandangan Kat Kg Gua..Sejuk Je Mata Gua..
Sawah Padi yang menghijau..syok tu...











terasa macam nak je balik kt zaman kanak-kanak dulu bila dah BESAR nak kecik..budak² kecik nak cepat besar kat sini la tempat gua berlari-lari bersama-sama member² gua....best giler rasa time tu..xde bende nak fikir..semuanya hepi










dah nama pun beraya kena la singggah..
destinasi pertama gua umah member gua ni..member akrab la jugak
dari sek rendah sampai blaja kat U same² je...dah xlarat borak
kami pun merayau ke rumah member lain lak


Ni plak umah member gua yang dah lebih 7 tahun xjumpa..lama tu siot...jumpa dia rasa la hepi bangat...dah lama tak jumpa la katakan..memang syok gler...perut dah penuh terpaksa la tolak laksa Johor dia tu..kalau x gua sental jer

0 comments: