Sunday, December 06, 2009

Free Call ?

Ini bukan gosip atau kabar angin.. Ini betul-betul... Semalam bila gua tengah boring sambil layan mp3 gua search "free call" melalui google.. gua dapat la beberapa result yang agak memuaskan


Klik pada gambar untuk besarkan

Dalam banyak-banyak
result, gua pilih www.freecall.com

kalau korang layari
website yang gua bagi nih korang bleh tgk ada free call untuk beberapa negara termasuk malaysia.. panggilan percuma tu hanya untuk telefon kediaman jer.



korang kena Download Software yang ada secara percuma.. daftar(Register) dan boleh try wat panggilan.



Mudah je Kan?


LIKE THIS POST
BUY NOW!

7 comments:

CT said...

Assalamu'alaikum dik,

Selalu2 lah berkongsi ilmu yang baik...insyaAllah banyak pahalanya dan besar ganjarannya! Jazakallohu khoiron kasiro:)

Shah said...

Walaikumusalam WBT... Ye Kak terima kasih atas nasihat tu..Miss U..

P/s: Jgn Lupa Try

Anonymous said...

kalau i nak call u gune software tu agak2 leh x?free kan?...

alyadanney said...

awak nie comel la..hik3!!

alyadanney said...

the truth is..my fren had try this software..n its work!..but this can be use on certain country n certain time only..too bad..

Shah said...

yeah its give time to try only..not bad at all because u pay nothing for it :)

alyadanney said...

can i call u?